.post img {max-width:80% !important}

Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Otagowana

Zostałam znów otagowana i bardzo bardzo się cieszę i dziękuję:*
Otagowała mnie... zresztą sami zobaczcie kto... klik:D

Tym razem wszystko dotyczy świąt:)

ZASADY:

Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)





Dla mnie te święta będą magiczne, ponieważ spędzę, oprócz tego, że z rodzicami to jeszcze z moim ukochanym. Już się nie mogę doczekać.
Nie wiem, co zrobię by moje święta były bardziej magiczne, bo one zawsze są takie i to jest najpiękniejsze. Najważniejsze dla mnie jest to, by spędzić je z osobami, które najbardziej kocham. 
A jeśli chodzi o przygotowania kulinarne to mam zamiar upiec pyszny sernik i makowca i nie wiem co jeszcze podczas świąt wyjdzie:D

A ja nominuję:
http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/
http://pogodowa.blogspot.com
http://nuneczkatestuje.blogspot.com/
http://glamourka89.blogspot.com/
http://donia85.blogspot.com/


Ciekawa jestem waszych odpowiedzi:* 

12 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje za taga:)
    odpowiem w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też na pewno sernik, ale na resztę brak koncepcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna odpowiedz:) no, ja tez się cieszę że w koncu spotkam sie z reszta rodziny:) pozdrawiam:)! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za wypieki kochana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no tak z sernikiem zwłaszcza nigdy nic nie wiadomo:d

      Usuń
  5. Ja myslalam ze spedze je z ukochanym... wyjatkowo nie ciesze sie na te swieta, wszystko sie popieprzyło, to juz nie beda te same swieta co zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik to straszna bestia bo lubi się popsuć w najmniej odpowiednim momencie! Mi np. często wyrasta tak, że wyłazi DOSŁOWNIE z blachy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta z ukochanym są magiczne :) Życzę udanych wypieków, pochwal się później, czy wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś nowy pozostaw po sobie ślad chętnie z adresem bloga:) Pozostałych proszę o nie umieszczenie swoich adresów na moim blogu, to nie jest miejsce do tego, a poza tym większość adresów już dobrze znam i chętnie was odwiedzam.

Jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, masz pewność, że ja zrobię to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!