.post img {max-width:80% !important}

Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Bingo!

Cześć Kochani

Dawno mnie nie było:)
Dziękuję, za wszystkie miłe komentarze pod ostatnimi wpisami:)

Stan mojej skóry uległ poprawie ale nadal nie jestem zdrowa w 100%, oprócz tego pracuję więc bloga troszeczkę zaniedbałam

Dziś o BingoSpa, a dokładnie o kosmetykach, które dostałam do testów.

Na początek KOLAGENOWE SERUM DO MYCIA WŁOSÓW.

Zanim go otrzymałam zastanawiałam się co może się kryć w 150ml buteleczce. Pamiętam, że po pierwszym umyciu nie mogłam rozczesać włosów i to mnie troszkę poirytowało. Ale po kolejnym umyciu i nałożeniu odżywki włosy okazały się milsze w dotyku.

Po prawie dwóch miesiącach używania daję ocenę 3+/5

Pewnie się zastanawiacie dlaczego?

Moje włosy to duży problem a Serum nie poradziło sobie z nimi w 100%. Zawsze zostawał na nich "film", co mnie bardzo denerwowało. Troszkę poprawiła się ich jakoś i elastyczność ale cudów nie ma. Wychodzą jak wychodziły jedynie są bardziej miłe w dotyku niż były dawniej.
Zużyję go do końca ale nie wiem czy chciałabym go mieć po raz drugi:)

18 komentarzy:

  1. nie używałam go, ale 3+ to słaba ocena jak na stosowanie po 2 m-cach.
    nie kupię:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz czytam o tym serum, niestety moje włosy też są wybredne więć raczej ten kosmetyk tez by się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to, że włosy są miłe w dotyku nie idzie w parze z ich zdrowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to rzeczywiście chyba jest nie najlepsze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że taki średniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak średnio się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś oTAGowana:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Bingo Spa, ale może niedługo się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak poradziłby sobie z moimi włoskami ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jak poradzilby sobie u mnie ;p . po takich produktach cudów nie nalezy oczekiwać .. niestety ;p
    obserwuje,loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ;3
    Może się skuszę,ale najpierw poczytam trochę o nim na internecie = )

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałaś kiedyś o kremie do rąk Revalid,powiedz mi czy wiesz gdzie go można kupić?Poszukuję go od dawna,Pozdrawiam Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty insightful post. Never believed that it was this simple after all. I had spent a superior deal of my time looking for someone to explain this subject clearly and you're the only one that ever did that. Kudos to you! Keep it up
    Sea Horse shoe games

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co widzę to produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś nowy pozostaw po sobie ślad chętnie z adresem bloga:) Pozostałych proszę o nie umieszczenie swoich adresów na moim blogu, to nie jest miejsce do tego, a poza tym większość adresów już dobrze znam i chętnie was odwiedzam.

Jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, masz pewność, że ja zrobię to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!