.post img {max-width:80% !important}

Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki


Chyba była grzeczna, bo mikołaj dziś przyszedł do mnie:D Dostałam bardzo fajne drobiazgi. 




I jeszcze jeden drobiazg dostałam, o którym jutro:D

Bardzo fajna ta rękawica, dziś ją przetestuję:D Choć dość trudno ją się zakłada, ciekawe jak się jej będzie używać.



A Wy byłyście grzeczne w tym roku??????????

Kocham Mikołajki, nie ważne, czy mam 24, później 30 i 40 i 50 (jeśli dożyję:D) i tak będę je uwielbiać. 


P.S Przetestowałam:D
Muszę Wam powiedzieć, że bardzo dobrze ściera, aż za bardzo, trzeba uważać, by się nie podrażnić, a zakłada się ją trudno, ponieważ jest zrobiona z materiału bardzo sztywnego, niezbyt miłego w dotyku jednak po zamoczeniu w wodzie jest bardziej miękka. Łatwiej ją się zakłada gdy jest mokra.

5/5 

31 komentarzy:

  1. byłam grzeczna : )
    fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna ta rękawica! :D
    ja chyba byłam za grzeczna, bo nic nie dostałam, ale sobie kupie sama, bez łaski :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nie ma tego złego samemu zawsze wie się lepiej:D

      Usuń
  3. Oczywiście, że byłam grzeczna - jak zawsze zresztą ;) Mikołaj o mnie nie zapomniał :)

    Daj znać, jak sprawuje się ta rękawica, bo wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zawsze grzeczna xD (poza wyjątkami kiedy nie jestem grzeczna) Uwielbiam kinderki!!! Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ta rękawica:D kolor mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kinderki ! :D
    rękawiczki super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmniammmm. Kinderki <3
    ciekawa rękawica xD

    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :)
    Obserwujemy i liczymy na to samo :)
    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko pozazdrosic drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, ja też uwielbiam otrzymywać drobiazgi:))
    Ja dostała MILKĘ Yogurtową i kubek:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam grzeczna i Mikołaj obdarował mnie słodyczami i małym kieszonkowym, które odrazu poleciałam i wydałam w SP :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dla Mikołaja zawsze będę dzieckiem:D

      Usuń
  13. fajny wzorek ma ta rekawiczka!:) ja dostalam slodycze!:) pozdrawiam:)! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam Mikołajki, szkoda tylko, że Mikołaj ostatnio o mnie zapomina :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne rekawiczki:) Ja tez bylam grzeczna i dostalam prezent :P Dziekuje i rowniez dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba byłaś grzeczna, fajna rekawica!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem wierną fanką Kinderków od małego <3
    Tak, tak byłam bardzo grzeczna - pochwaliłam się nawet u siebie prezentami :)
    Świetne te rękawiczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś nowy pozostaw po sobie ślad chętnie z adresem bloga:) Pozostałych proszę o nie umieszczenie swoich adresów na moim blogu, to nie jest miejsce do tego, a poza tym większość adresów już dobrze znam i chętnie was odwiedzam.

Jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, masz pewność, że ja zrobię to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!