.post img {max-width:80% !important}

Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Vipera

Hej długo mnie nie było, męczę się z jakąś paskudą wysypką, tzn z jakimiś czerwonymi plamami na dekolcie i jakoś nie miałam ochoty wchodzić na bloga.


Dziś krótko gdyż chciałam Was zapytać czy znacie firmę Vipera?? Ostatnio dostałam przesyłkę od portalu extraprodukt.pl z pudrem brązującym, nr 501. 

 

Jeszcze go nie próbowałam, ale ma bardzo fajny połyskujący odcień, zawiera drobinki rozjaśniające. Muszę dodać, że bardzo ładnie delikatnie pachnie.

Skład: Skład: Talc, Mica, Kaolin,Isopropyl Stearate, Zinc Stearate, Oryza Sativa, Lanolin, Lauroyl Lysine, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891

Jestem ciekawa czy Wy go miałyście i co o nim sądzicie?? 

Miłego dnia

34 komentarze:

  1. Firmę znam, ale pudru nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze nigdy nie używałam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie drobinek, ale mialam kiedys puder z vipery i byl niezly:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę firmę, ale nie miałam ani jednego z ich kosmetyków :) Dlatego z niecierpliwością czekam na recenzję tego pudru brązującego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z Vipery, poczekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam firmę, miałam bronzer z tej firmy i bardzo dobrze się sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kieedys kiedyś miałam matujący puder z tej firmy - to samo opakowanie nawet :)
    Pamiętam, że mi służył - choć trzeba też wziąć poprawkę, że wtedy byłam mało wymagająca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nic z tegj firmy, ale duzo juz o niej czytałam na blogach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam ze słyszenia, a osobiście nie miałam okazji poznać produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obawiam się, że nie znam tej firmy. Ciekawa jestem Twojej opinii ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie firma niezbyt znana, ale chetnie poznalibyśmy opinię. Z chęcią będe tu zaglądć częściej. Oczywiscie obserwuje. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy - pierwszy raz coś o niej słysze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znam tą firmę i również mam puder brązujący użyłam go chyba 1 raz strasznie denerwuje mnie jego zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kojarzę tej firmy. Lubię jak kosmetyki ładnie pachną ;)
    Ja również obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam firmy więc czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam wcześniej o tej firmie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej firmie, kiedyś używałam pudru jedynie z miss sporty ... kiedyś nie lubiłam eksperymentować z kosmetykami. Jeśli coś raz mi się spodobało - brałam to zawsze. Czekam na relację, może się pokuszę o zakup pudru. ;)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go więc swojej opini nie wyrażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy jeszcze nie miałam takich kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam nic o tej firmie, ale jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie zainteresował:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubie kredki z Vipery :) są super na linię wodną- zwłaszcza czarna :)
    gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. JA O FIRMIE SŁYSZALAM-ALE CHYBA NIGDY ŻADNEGO KOSMETYKU OD NICH NIE MIAŁAM. CZEKAM NA RECENZJE,MOZE SIE SKUSZE

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie miałam nic z Vipery...

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety, nie znam tej firmy. Ale współczuję ci uczulenia- sama niedawno mialam okropne, czerwone plamy na twarzy i nie wiem, czy to od nowego kremu z Sorai czy może od pianki oczyszczającej...
    Zapraszam do mnie: sunny-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing post!!i really love the pics!
    My congrats dear for your blog!


    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś nowy pozostaw po sobie ślad chętnie z adresem bloga:) Pozostałych proszę o nie umieszczenie swoich adresów na moim blogu, to nie jest miejsce do tego, a poza tym większość adresów już dobrze znam i chętnie was odwiedzam.

Jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, masz pewność, że ja zrobię to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!