.post img {max-width:80% !important}

Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

REVALID


    Dziś chciałbym pokazać jakiego kremu do rąk używam. Gdy przychodzi zima i ręce marzną tak, że trzeba zakładać rękawiczki, dzieje się z nimi coś dziwnego. Wysuszają się tak, że aż mi pękają. Długo nie mogłam znaleźć odpowiednio tłustego kremu do rąk do momentu, kiedy dostałam REVALID, KreMilk do rąk i paznokci.


   Krem ten odżywia i chyba najlepiej chroni moje dłonie przed wysuszeniem. Zawiera witaminy A i E i ma regenerować skórę, uelastyczniać ją i wzmacniać paznokcie. I chyba coś w tym jest, bo kiedy coś zaczyna robić się na moich rękach i szybko posmaruje, naskórek robi się mniej czerwony, a po częstszym nakładaniu kremu nie ma śladu i ręce są gładkie. 

    Krem pachnie pięknie jednak zapach nie jest taki intensywny, co jest niewątpliwie plusem. Jest również bardzo wydajny, używam go pół roku, a jeszcze pół opakowania zostało. W sumie to jest moja druga tubka i na pewno będą kolejne:)

Moja ocena to 10/10


6 komentarzy:

  1. porządny opis kremu, tyle ile potrzeba wiedzieć ;)
    zapraszam : http://camilaofficial.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! nie wiedziałam o jego istnieniu :) muszę kiedyś kupić i sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam do rączek Tołpę i Oriflame...i na razie jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja używam kremu z koziego mleka, o zapachu kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie kremy do rak, :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś nowy pozostaw po sobie ślad chętnie z adresem bloga:) Pozostałych proszę o nie umieszczenie swoich adresów na moim blogu, to nie jest miejsce do tego, a poza tym większość adresów już dobrze znam i chętnie was odwiedzam.

Jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, masz pewność, że ja zrobię to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!